رزمگاه کماندو ایران یگانه گروه ورزشی که به خواسته های غیر انسانی حکومتی ها نه گفتند

شروع تجاوز به ایران زمین

به نام آنکه سرآغاز هستی است و آغاز و پایانی ندارد و هر حرکت و شروعی بی اذن او محال است

و این است جایگاه ملتی که در هر دوره از زمان های تاریخی دچار ناملایماتی شدند که توان و جان انسانی را از وجود هر کسی می گرفت اما آنان چنان ایستادگی کردند که پشت مشکلات را خم کرده و استخوان پای سختی ها را شکستند.

چگونه می توان سکوت کرد و همچنان نشست؟
آن هم در برابر ستم هایی که فریاد تاریخ را زنده می کند و ناجوانمردی های ستمگران پیشین را نمایان می سازد.

سپیده دم روز چهارشنبه سوم آبان ماه یک هزارو سیصد و نود و یک

چه بد روزی در تاریخ ثبت شد

نیروهای تا دندان مسلح نیروی انتظامی به همراه گارد ویژه ضد شورش و همچنین اکیپ امنیتی اطلاعاتی یکی از روستاهای تاریخی ایران در شمال کشور را محاصره و در یک آن مورد هجوم قرار دادند.

در این هجوم وحشیانه، تاریخی ترین مرکز آموزش رزمی برگرفته شده از بطن ایران باستان و زنده کننده شیوه های مبارزاتی ایرانیان و همچنین روستای فرهنگی تاریخی " کریکلا " در سواد کوه مازندران توسط بلدوزرها و وسایل تانک مانند رژیم سرکوبگر و وحشی ستمگر کنونی با خاک یکسان شد.

ساختمان هایی که هرکدام نماد فرهنگ و تمدن این مرز و بوم بود و خاطره ساز دوران آموزش های فراموش شده رزم تاریخی ایران زمین
این مجموعه ها تنها با پیگیری ها و سختی های مداوم جوانمردی از این مرز و بوم ساخته شد و بود این جایگاه زیبا که در دل جنگل های سوادکوه مازندران قرار داشت تنها با هزینه های شخصی و بدون هرگونه کمک مالی دولتمردان بنیان نهاده شده بود.

همان جوانمردی که در سال های 87 و 88 تهدید به عدم همکاری با حکومت شده بود
همکاری برای سرکوب مردم مبارز ایران زمین

همان جوانمردی که حدود یک سال تحت شدید ترین شرایط امنیتی ،بازداشت های اطلاعاتی و ماه های تنهایی در بازداشتگاه های انفرادی حکومتی قد خم نکرد و هیچگاه نخواست و نمی خواهد که از نیروهای رزمی خود در جهت سرکوب مردم با غیرت و شجاع ایران زمین که در سال 88 از ستم ستمگر فریاد به آسمان کشیدند و ازجان خود گذشتند تا بار دیگر مظلومیت ایران زمین را به جهانیان یادآور شونداستفاده کند.

جرمش چیست؟
عدم همکاری با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جهت سرکوب مردم

نامش چیست؟
عبدالحمید باقریان جمنانی ملقب به " یکیتا " بنیانگذار اولین مرکز آموزش خصوصی رزمی به صورت شبانه روزی در خاورمیانه تحت عنوان " رزمگاه کماندو ایران" .

مجازاتش چیست؟
بازداشت بسیاری از شاگردان و رزمی کاران رزمگاه کماندو ایران و تخریب مرکز آموزش و روستاهای تاریخی کریکلا و خلیلکلا

و اکنون در این شرایط سخت که از هر سو کشورهای مختلف سعی در حمله و تجاوز به این آب و خاک را دارند، از سوی بیگان داخلی به تاریخ و فرهنگ این کشور حمله می شود.
این است مظلومیت در تاریخ معاصر

3 نظرات:

yad گفت...

درود بر استاد یکیتا

سلام بر حسین گفت...

با سلام ودرود فراوان بر همه ازادیخواهان میخواستم عرض کنم که در طول تاریخ بزرگ مردانی بودند که مورد ناملایتی وناجوانمردی حکومت های وقت بودند به عنوان مثال هارون الرشید یا مامون یا منصور که اینها هم مثل حاکمان حال جمهوری اسلامی نماز خوان وشیعه بودند که مرتکب چنین جنایتهای میشدند چند بار در طول تاریخ بارگاه مبارک امام حسین ع را تخریب کردندوشیعیان واقعی مولا علی ع را مورد ازاد واذیت قرار دادند انشالله در اینده نزدیک اینها هم سرنگون میشن ومورد لعن ونفرین قرار میگرند پاینده باد طریق درستی وراستی ومرده باد دشمنان طریق والا با تشکر

ناشناس گفت...

درود بر تمامی یاران حق و حقیقت انشاءالله به امید پیروزی حق بر باطل